Presenterna!!! #2

Halloj. Ni ser överskriften O.o
 
Från kompisarna ❤️ :
Dumle ( + en marieanne som vi redan ätit upp) från bästa Emelie! 
Även en växt från Emelie ❤️ 
ett armband från Selma. 
Rättare sagt 2 armband från Selma! 
Och ett nagellack från Selma ❤️ 
en parfym från Erica 
och en deodorant från Erica ❤️
 
Från granne/farfar/farbror 💗:
(Vrid på huvet) "konsten att ha sjukt låga förväntningar" ~ Åsa Asptjärn. Från farfar ❤️ 
"De utvalda" del 2. Också från farfar tackar! ❤️ 
Noblesse från farfar där med ❤️ 

Tröja från Bengt med dragkedja på båda sidor jättefin och mysig. Tack så mycket! ❤️ 
"fallen ängel" ~ Becca Fitzpatrick. Av Daniel. Tack! ❤️ 
"Två eller tre saker jag glömde berätta för dig" ~ Joyce Carol oates. Från Daniel också. 
 
Från familjen 💜💜 :

En jättegullig liten skål med ugglor på. 
En mugg med lock. Fanns dock rosa lock.. :'( men ugglorna var tydligen inte lika söta... Men jättefin från Alva. ❤️
ryggkliare. Förstår egentligen inte varför jag inte önskat mig sån tidigare. Jätteskön!!! 

En godismaskin som är en typ gripklo. Jätterolig dock lite svår att få tag i godisarna men det är bra att det är låtsas pengar haha :D 
"stalker" ~ Lars kepler. Har önskat mig den jättemycket! 
"Jag är kvar hos er" ~ Peter pohl. Av mormor och morfar. Tack! 
"Min pappa är snäll och min mamms är utlänning" ~ Emmy Abrahamsson. Från mormor och morfar. 
"Saknad: Jennie 3 år" ~ Caroline B. Cooney. Från mormor och morfar. 
"Öga för öga, tass för tass." Det är någon deckare om katter tror jag. Av mamma och pappa. 
Just dance 2015. Har dansat några danser jätteroligt! 
Tofflor med enhörningar, visst är de söta?! Älskar dem! Super sköna och gulliga!! 💗💗💗 
Två kort. Haha :) 
en ny onepiece som min kompis testar den. Både hon och jag älskar den. 💗👌
 
 
 
Som slut bild hahah :) 
 
Det var alla saker jag fick. Förlåt för dåliga bilder men lev med det!! 

Kommentarer
Postat av: angelica jalonen

det var en del presenter du^^
Grattis! hoppas du hade en bra dag :)

Svar: Haha ja det var det. :). Min familj/släkt/vänner är bara för underbara! Jag hade en underbar dag också. //Ebba
Ebba

2014-11-25 @ 00:12:25
URL: http://equua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0