Min födelsedag

Hejjsan!!
Idag är det miiiiin födelsedag!! Jag fyller fjorton och har haft en underbar födelsedag!! 
Det har varit skoldag (såklart) och mina super fina kompisar har grattat mig lite och gett mig *lite* presenter. Jag blev även firad i morse av min kära Mamma, Pappa och syster Alva. Jag fick rätt många saker, bland annat en onepiece, en ryggkliare sååå skön (förstår inte varför jag inte önskat mig sån tidigare..), en godisautomat, typ en gripklo som man lägger godis i (pappas knäppa idé), och ett par super sköna och mysiga, dock förstora, tofflor som liknar enhörningar. Ja allt det + mycket mer från min kära familj och vänner. Jag fick även en tröja från Bengt som kom hit och åt smörgåstårta + tårta ikväll, han jobbar i Motala den här veckan typ. Jag är supertrött nu då det är mkt i skolan + att jag inte sov världsbäst i natt.. Jag kommer lägga ut bilder på allt senast i helgen. för det orkar jag inte nu... hahah. Måste dessutom plugga vidare.. *suck*. Annars har det väl inte varit nått speciellt i veckan, min kära kompis Emelie fyller år på måndag så jag måste hitta nått till henne. Haha hejdå i alla fall. Kram Kram 
 
 ett litet smakprov: 
 
 
visst är mina tofflor gulliga?! jag älskar dem!!<3<3<3<3<3
Jag fick även en växt från Emelie, tackar!!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0