Shopping Yey!

Heej :) idag har jag varit i stan på lite olika ställen. Först var vi på city gross och jag skulle titta på skor där men hitta inga.. Så vi åkte till travshopen i Mantorp. Där hittade jag ett par snygga skor! 


Från mountain horse för 850:- ungefär. 

Sen åkte vi till ikano huset och gick in på bland annat bikbok och hm. 

På bikbok köpte jag: 


Shorts för 149:- 


Jeansshorts för 249:-


Tröja för 149:- 


Snoddar 3 för 29:- Alva tog 1 och jag 2. 

Från hm: 


Kofta för 99:- 


Idrottströja för 99:-



Shorts för 129:- 

Och på travshopen köpte jag även ett par ridbyxor: 



Ridbyxor för 790:- 

Och sist gick jag in på ur och Penn, en födelsedagspresent till snälla Selma. Men jag tänker inte säga vad :) ❤️


Jag är jättenöjd med alla saker och tack snälla mamma och pappa som betalade det mesta!! ❤️❤️❤️❤️❤️💗💗💗 kram kram 💜😘 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0