Halloj elr nåpt :p

Hej! Idag ska jag inte göra så mycket tror jag, idag är det ju konstrundan eller ja hela helgen är det. Men vi ska till mammas jobb idag och kolla lite där annars är det väl inte mkt ska ta hand om fotbollsgolfen också om det kommer nån... haha :) Men det gick bra igår på dansen, jag dansade fel men det syndes inte, sa i alla fall mamma, pappa och Alva.. men jaja :) 
jag testar att skriva med en ny text idag, vet inte om det kommer synnas eller om det ändrar tillbaka till vanlig sen när jag publicerar men det får vi väl se. Annars har jag nog inte så mycket att skriva såå hejdå och kram <3 
 
och nu när jag publicerade så blev det konstigt så fick ändå byta till vanlig text igen... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0