hemma från skolan och dansen

Hej hej :D Är äntligen hemma igen ;) skööönt. Dock har jag läxor som jag behöver kolla över.. Chattar nu med Selma och Erica :D 
 
Men skolan va ju som vanligt har även börjat brodera på slöjden med och min väska är klar :) Är faktiskt nöjd med den. Broderar Lille Skutt nu, får se hur det blir.. Och sen efter skolan gick ja ju och dansade :) kul! Och igår blev det en barbacka runda på hästarna, frida hängde med också :) Alva hoppade lite på Strumpan me och sen ville hon att jag skulle hoppa på Goliat men nä, feg som jag är, kanske inte så konstigt då han slänger av mig rätt ofta med sadel, så ville jag inte. Då hoppade hon upp och tog några skutt, det gick jättebra och jag red på strumpan resten av vägen hem ;) Det gick bra :) 
 
Och eftersom det är våffeldagen idag så ska vi äta våfflor ikväll me, gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
 
men har väl inget mer att skriva då sååååå hejdå <3<3 
 
xoxo Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0