Yey ridning

Heej! Är nu på väg till ridningen har med mig Strumpan, OMG OMG OMG!! Haha nä men Alva hade ingen ridning idag och strumpan behöver verkligen gå! Så vi får väl se hur det går hihi.. Men Ingrid sa i alla fall att vi skulle va på utebanan, tur att vi inte red ut på sjunnings elr liknande ( det är en hoppbana i terrängen typ) då hade jag säkert ramlat av..! Skulle köra dressyr också tror jag. Detta var sista dagen denna vecka eftersom det är nationaldagen imorgon så låååång helg, vi är lediga på måndag också för vi var på öppethus nån dag innan så kompledigt för det ;) det blir alltså en riktig långhelg. Och sen går vi tisdag onsdag sen torsdag avslutning!!!!! Såååå skööööönt!!! Men denna dag var i stort sätt som vanligt bara att det var mycket betygsnack. Är nöjd med alla betygen. Nu har jag väl inget mer att skriva tror jag så hejdååååååååååååååå <3333333 <33333333 :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0