EPt

hej har ept nu och gör inget, så gööööött att inte ha några läxor! så funderar på vad jag ska göra idag efter skolan eftersom dansen är slut och jag kommer hem tidigt!!! I alla fall ska typ skriva nån utvärdering inför utvecklingssamtalen i höst sen och jag vet inte vad jag ska skriva... Men aja red Goliat igår me det gick bra. Han var pigg och (glad) så glad han kunde bli efter han upptäckte att han var själv.. hihi men han travade på bra och lite extra bra när vi kom sista varvet runt fotbollsgolfen och skulle hem. Det finns två vägar hem därifrån och Alva som var med mig satt vid den längst bort. Han ville hem så gärna så han ökade jättemycket på sträckan närmast de två vägarna hem. Sen när han kom till första ställde han sig bara och bockade. Men jag drev på honom och fortsatte trava till den andra. Då ökade han igen och tänkte bocka igen men när jag svängde hem så blev han lite chockad occh avbröt bockningen. Men aja hejdååå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0