Bloggen var det ja..

Hej ;) Har väl.. ja inte glömt precis men helt enkelt inte tagit tag i det och orkat göra det! Men ja i alla fall. Det har blivit en del sims spelande på sistone och på midsommar afton åt vi på kvällen i gränna. Det var heeeelt underbart!! Går inte att förklara hur gått det var, jag åt oxfilé med pommes och bearnaisesås (stavning?). vi åt på hamnkrogen (tror jag det hette). Hade i alla fall tänkt va med Anders, Linn, Emma och Wictor men både Anton och Emma skulle va med några vänner då men tog det dagen efter (igår alltså). Det var trevligt ändå, vi åt först sill, potatis, köttbullar, (ja klassisk midsommar mat) och en gräddtårta till efterrätt. Vi körde sedan en fem-kamp, barn mot vuxna. Barnen vann! Sedan började vi grilla fläskkött och nötkött på spätt. Suuuuuuper gott även det! <3 . Och till sist gick vi en "liten" tipspromenad, med några frågor från varje person, det blev sammanlagt 20 frågor... hehe :) Den vann pappa ;) (nöjd nu pappa när jag skrev att du vann?) Och dem åkte hem vid elva, halv tolv ungefär. Super trevligt var det!!!! (som vanligt..!!!!!!!!!)
 

Och idag har verkligen blivit en ren lat-dag. Suttit framför datorn i stort sett hela dagen!! Men det är ju faktiskt trots allt sommarlov så, lite sånt får man faktiskt räkna med ;) hihihi :D 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag är nöjd! Tack !

Svar: vad bra då..
// Ebba :)
Ebba

2014-06-22 @ 17:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0