Välkommen Amiral!

Hejsan! Nu har Amiral kommit till oss. Han kommer vara här en vecka och kom igår. Ni kanske inte vet vem amiral är för jag har ju inte skrivit särskilt mycket om honom. Så lite snabbfakta: 

Han är fyra år. 
Han är new forest och släkt med strumpan. 
Inte så erfaren. 
Han är suuupergullig 
Ska suga på precis allting, framförallt på min tumme... 
Supersnäll!! 
Han är expert på att ta av sig grimmor/huvor elr liknande. 

Ja det var lite fakta om honom :) ❤️ 
Jag red första passet här idag, han var pigg och taggad som sjutton!! Och skulle titta på strumpan heeela tiden! Det gick bra. Det blev mest skritt och liite trav bara för att känna in och han är ju inte van vid det här stället heller. 
Men det var typ det jag har att skriva om honom nu. 

Här kommer lite bilder på honom❤️ 

När han äter sitt morgonhö i hagen❤️ 

När jag rider (mitten bilden och sista) han är snyggare när han står stilla, men en bra början. Haha :) ❤️ 


Kraaaaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0