Snabbinlägg :)

Hejj. Skriver bara ett litet snabbinlägg, har inte riktigt tid men jaja ;) Ridlägret var bra från dag 1 till sista. Jag har väl skrivit vad vi gjorde förutom sista dagen eller? Tror det i alla fall. Men på sista dagen körde vi först som en gymkhana (stavning?) fast det var bara en "gren" som man satt på hästen. Men första var att man skulle springa en och en från ena kort sidan till andra i ridhuset och sen när alla kom i mål skulle man ställa sig plankan och det lag som stod längst vann. Vi kom 2:a på den (mitt lag) Men skriver sen för måste gå nu, jag vet konstigt inlägg men de andra grenarna kommer i ett annat inlägg. Måste gå nu puuuuuss!!! <3<3
 
några av mina pluttisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0