idag händer

ingenting! Mitt jobb är ju fotbollsgolfen men det kommer ju ingen..! :'( Ända gångerna det kommer är när jag INTE kan... t.ex. nu på lördag har vi 3 bokningar men kan jag då? Näääääää!!!! För på torsdag börjar mitt ridläger, jippi!!!<3 Fast en sak som är dåligt är att det bara är 4 dagar, men aja bättre än inget. Längtar så mkt. Vill också rida! :D HAr inte gjort mycket idag, har bara kört lite tennis med anton annars inget speciellt. Någon som har förslag på vad man kan göra sköna sommardagar (förutom att jobba typ..) kommentera i så fall, tack <3. Ska ju bowla imorn också, två gånger i veckan är det ju tänkt.. och sen senare typ nästa vecka eller nått ska jag nog börja måla lite åsne-staket. Kul.. få färg i håret jippi! Nej men man tjänar ju lite pengar i alla fall ;) :p  Ska snart äta jordgubbar + toast. Gott!! :) Annars blir det väl inte mycke.. :) bye bye :D :D :D 
 
 
 
 
 
ps: Tycker ni att detta är en fin sommarbild? Jag älskar den <3<3 Kommentera :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0