Halloj igen..

Hej! Jag har inte gjort så mycket idag, än. ska snart ut och måla bänkar igen.. Annars inget planerat. Igår var jag först på tennisträning här i Ödeshög, det var roligt. Och sen vid 6 var det pyjamasparty hos Selma. Jättekul! Vi körde bl.a. en fem-kamp, badade lite och åt tacos. Sen pratade vi typ bara. På förmiddagen gjorde jag inte så mycket. Vet väl inte riktigt  vad jag ska skriva... Väntar på att pappa ska komma med färg så jag kan fortsätta måla :)

Amiral (hästen som jag red i tisdags) kommer även till oss på onsdag, vi ska ha honom då hans ägare åker på semester och han måste hålla igång, då han ganska nyligen har haft fång. Han var rolig och rida lite busig (men han var nog bara glad tror jag) Han hade väääldigt stor galopp. Han var jättesnäll och duktig eftersom han bara är 4 år och i stort sett bara inriden. Han kan inte så mycket alltså. Jag har ingen bild på honom men han är en fux och söt. Vi får väl se hur det går den veckan då.. men eftersom jag klarar av Goliat ganska bra borde jag nog klara Amiral också. ;)

Har nog inget mer speciellt inplanerat på sommarlovet. Kanske ska ha någon form av poolparty eller liknande. Och jag kommer ju fortsätta sommarjobba med fotbollsgolfen och det kanske blir något mer att måla när jag sen är klar med bänkarna. Om jag blir klar.. vet inte hur många gånger de behövs målas.. Om ni har förslag på vad jag ska skriva om eller om jag ska ha någon sorts tävling eller liknande, får ni gärna kommentera :)

Det var nog allt jag hade att skriva. Kraaaam <3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0