det jag köpte i Blekinge

Hej nu kommer äntligen detta inlägg :) 
 
Ha överseende med att bilderna inte är så bra... 
 
en blå, kort tröja med korta ärmar. Köpt på H&M för 49:90. 
 
Sandaler från BR skor för 295 :-
 
 
Necessär från ett stånd på Östersjö festivalen. För 88 :- det var 20% rabatt (har jag för mig) så ursprungspris 110 :- 
 
Träningsbyxor långa, från Team sportia. De kostade 249:- ursprungspris 499:- 
 
Klänning,  från ett stånd. Den kostade 90 :- 
 
Ett par "cooa byxor" nej jag vet inte vad dom heter, men de är fett sköna och jag har velat ha sånna jäääättelänge. Men alla andra tycker de är jättefula... :'( Men nu har jag köpte dem! <3 De kostade 99 :- och jag köpte dem på Merice, vet inte vad det är för affär men nån i Sölvesborg. 
 
En pyjamaströja från Cubus. Man kunde köpa byxor till oxå men valde att inte göra det. Den kostade 99 :- 
 
Jag köpte även lite andra småsaker :)
 
Så det var typ det jag köpte ;) 
 
 
Kraaaaam <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Allt var fint utom byxorna! De får du ha när du är i stallet

Svar: bla bla bla... jag tyckte de var jättecoola jag tänker ha de antingen på skolavslutningen i 9:an (om dom passar då) eller annars ska jag i alla fall ha de i skolan massor!! <3 haha
//Ebba
Ebba

2014-07-22 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0