Dagen, wow!!<3

Hej! 
 
igår: åkte vi till ridhuset me de små pollarna och red lite ordenligt. Det gick väl sådär.. Goliat var vääldigt pigg. Men fick till honom lite i slutet, men blev mest att han fick springa av sig. För Alva tror jag det gick bra oxå :) Det gick bra att lasta inte mycke krongel alls. Vi var ensamma i ridhuset med.
 
Idag: Vid 13.00 åkte vi till ridhuset med Strumpan. Det var löshoppning i stallet, men inte vanlig löshoppning...Man skulle sitta på utan träns!!!!! Jag var med me Strumpan och herre gud har typ inte gjort nått roligare!! Det var superkul och det tyckte Strumpan med! Det borde vi göra om ;) Jag hoppade 90 cm utan tyglar! Rätt stolt nu! Alva tog lite bilder också så det kommer men orkar inte ladda upp dom nu så ni får vänta lite med det... Det var i alla fall jätteroligt så det borde ni testa om ni har en snäll häst och gillar att hoppa. Wow det kändes som att flyga när man stod i lättsits över en häst som bara hoppar som en stjärna och man själv har armarna rakt ut och bara hänger med!!!!!! Ja vet inte hur jag ska beskriva den fantastiska känslan!! Älskade det!<3 
 
Kram<33 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0