slapp med lurar i öronen.. :)

Halloj, sitter i soffan nu och har hörlurar på mig, ehm undra om dom runt omkring mig vill mig nått.. hahah hör dock inget annat än min musik!!!! ;) Har lov, vilket är så sjuktskönt, har varit kaos i skolan ett tag nu så det blir skönt med lite slapp, har lagt ner sätdningen för idag är dock inte helt klar men tar det imorgon :) Imorgon kommer även Selma med fikon (en dvärghamster) som jag ska passa under lovet då hon är bortrest :) Spännande, blir att hålla alla dörrar stängda.. haha :D nä ska nog gå bra. På lovet har jag inget mer planerat än att åka till tandläkarn på månda morron. kul... Har även tänkt plugga engelska me men får väl se hur det blir med den saken :) Aja ska gå och hämta mig ett glas och dricka nu så höööööörs!!! Kram på er. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0