julbord

hejsan. Inte gjort mycket idag, Kusinerna från västergötland och Gunilla och Benga kom så åt vi julbord, det var jättegott :) sen var vi hos oss en stund och sen åkte dem haha :) nä de var jättetrevligt :D
 
Alva har även köpte en ny dressyrsadel som hon fick idag så vi åkte till ridhuset och jag åkte med Amiral och red där. Det gick faktiskt jättebra förutom att han ville till strumpan hela tiden så en gång åkte jag av... haha. Det var nämligen så att jag red på en volt och galopperade. han ville bort till Strumpan och jag ville inte det, det kändes bra men sen kom han typ på att väggen kom så tvärstannade backade lite och svängde åt höger (mot Strumpan) jag var inte beredd så jag åker av haha, men det gick bra. Annars gick allt superbra :D Nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska önska mig i julklapp.. Kram <3
 
haha lille Isse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0