Hejsvejs :)

Hej. Längesen jag skrev.. Men dansen i onsdags var rolig, vi gjorde lite styrk och  sen blev det såklart mycket prat i början. Sen lektionerna och skoldagarna var som vanligt. I torsdags var det ridning i Mjölby :) jag fick dock inte meja.. :'( jag fick en rätt ny häst som mamma fick i måndags, hon tyckte att han var för mycket häst och man måste vara riktigt stilla i handen och så.. Och till och med mamma tyckte det var mycket häst så mig sket han ju fullständigt i.. Men han gick väldigt fint även fast det gick väldigt fort. Dock så tänkte jag inte alls mycket på formen utan försökte bara hålla honom i rätt tempo. Men det gick rätt bra ändå och han var trevlig, problemet var bara att jag var lite för liten för han var typ lika stor som Otto. Han heter darius förresten ;) skriver senare om helgen kram kram :p ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0