galen ridtur :p

Hej :) Dagen har väl varit okej, var ute och red förut med på Strumpan ;) Det gick väl sådär.. hon gick bra först och sen fanns det ett litet skutt då hoppade jag några gånger över det och det gick bra. Men sen blev hon lite övertaggad en gång och börjar små stegra och bocka.. så jag bara flyger av och skrapar upp midjan. och sen ställer hon sig och sparkar mot mig.. men jag hoppar upp igen och ska bara ta lite galopp så jag inte blir rädd. Men det dröjer ett tag så vi kommer en bit bort och när jag sen vänder om för att skritta tillbaka så får hon ett ryck igen och galopperar runt och börjar små stegra igen men denna gången så satt jag faktiskt kvar och får ner henne till skritt. Och sen när jag kom tillbaka till Alva och Mamma så hoppar Alva upp och då börjar strumpan så igen men Alva kan ju säga till henne så då gick det bra. Men det blev en liten galen ridtur :) Skadade mig i alla fall inget ;) Tittar på Let's dance nu :) NU är det påsklov!! yeah ska bli så skönt <3<3 måste dock plugga lite.. *suck*. Ska även åka med Selma och Erica en dag och bada ;) det ska bli kul, har väl inget övrigt planerat bara ta det lugnt ;) 
 
Hejdåååå <3 
 
 
 
haha :D ser sjuk ut på den bilden!!! :D :D :D :D :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0