Veckan, onsdag till söndag

Onsdag: dagen i skolan var bra inget speciellt sen åkte mamma jag och Alva till Mjölby för det var ju ridlektion för mig då. Jag hade Meja (så klart) och det var hoppning, och guud vad nervös jag var. Men jag tyckte det gick bra hon skötte sig. Hon är bara lite jobbig att bromsa, det måste vi träna på!!! Men i slutet lyssnade hon ändå rätt bra på mig så jag är nöjd.

Torsdag: efter skolan åkte vi till stallet och red lite. Red på banan hade lindat hans små ben, såg ut som bara en klump på honom med Alvas långa lindor..

Fredag: jag hade hoppträning i Mjölby. Det var roligt hade Isse. Vi var bara tre st, så det var jättebra! Jag hoppade 1m!!! Visserligen bara ett hinder men 1m!!!!! WOW!!

Lördag: idag är det lördag vet inte riktigt vad som ska hända men jag ska i alla fall rida och igår kom lite saker som vi beställt från hööks, jag hade beställt ett par short schaps dom var jättebra testade dom igår, köpte även ett par lindor till Goliat dom är ljusblå, hoppas dom är lagom långa!! Ska nog testa dom idag.

Söndag: ska nog rida imorgon vet inte var... Men jag vet inte vad jag mer ska göra..



Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0