Ridningen igår!

Hej. Igår var det hoppning och det gick jättebra ända tills jag typ skulle hoppa sista gången, för han hade bockat lite under ridningen men då satt jag kvar, men sista gången jag styrde upp mot ett hinder då gjorde han värdens största bockning och jag bara flyger av och gör värsta volten. Ramlar på rumpan och ryggen. Men ryggen går över rätt snabbt men rumpan asså! När jag ska hoppa upp igen kan jag inte ens lyfta benet så jag får hoppa upp på fel sida. Och det gör fortfarande ont i rumpan! Dumma
Goliat!!!

Men sen kunde jag knappt rida men jag lyckades ändå att köra några hinder igen så att jag vinner över honom. Men det var en liten jobbig lektion...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0