fredag 13/9

hello! gårdagens ridpass gick superbra, övade på dressyrprogramet inför morgondagen. Han skötte sig riktigt fint tycker jag, förutom att han alltid slängtravar in i galoppen... Alva ville testa att fatta galopp på honom och se hur han var.. då började han bocka och sparka bakut asmycke.. men alva satt kvar!! men med mig var han jätteduktig!!! ikväll ska jag på tonår ute i boet då kommer ni inte höra nått från mig, det finns nämligen ingen täckning där.. men jag vill ha en lifecam på nya datorn nån som vet om man kan installera sån och om det i sånna fall är gratis.. annars blir det ju bara gamla bilder eller exempel bilder när jag bloggar från den.. aja kram i af. 
 
"exempelbild"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0