yeah!

Helgen var bra! I fredags bowlade vi med några vänner, det gick rätt bra.. Men kände nästan inget i armen då.
I lördags sen bowlade jag igen med granne, syskon och pappa kände mer i armen då så det gick inte bra alls...I lördags red jag även ut med Ella, Alva och Frida. Det var kul, Goliat var pigg men skötte sig fint ändå blev ingen galopp utan bara skritt och trav, vi red över vägen för att slippa älg jakten, det var kul!
 
I går tänkte vi rida men det var så himla kallt så vi borstade dom bara ;) I dag ska jag till Mjölby och rida istället för mamma, (saknar henne såå, hon kommer hem på torsdag..)  undra vem jag får, är nervös ska jue rida i vuxengrupp... hjälp!! Imorgon är allt som vanligt dans efter skolan och så. Och på onsdag är det vanlig ridlektion. Skriver nån annan gång så höööörs!!!
 
 
 
BYE!!!

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Lycka till på ridningen!

Svar: Tack så mycket, det gick bra!
//Ebba
Ebba

2013-10-22 @ 11:52:23
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0