Helgen!

I fredags tog vi en runda på berget, Alva red Goliat i början och jag strumpan, sen bytte vi tillbaka. Sen i helgen var vi i stockholm med familjen, vi kollade på teater, galenskaparna, det var faktiskt rätt kul! Och sen sov vi på hotell och åkte hem på söndan igen. Sen red vi på banan med, Alva hoppade (och jag hade tänkt det med) och för mig blev det dressyr. Jag började att trava fram på halvlånga tyglar och då bara sprutade han iväg så jag jobbade honom på volter. Och det blev att jag fortsatte med det. Så i slutet blev det jättebra han fattade till och med galopp från skritt på volten och när jag vände upp mot ett hinder sprang han bara iväg, det var dels därför jag körde bara dressyr, med några bommar ibland. Jag blev jättenöjd för i slutet lyssnade han super bra på mig när jag fattade galopp. men övergångarna från galopp till skritt var värre, då bara sprang han...Men är i alla fall supernöjd. Nu måste jag gå för Alva ska till Mjölby och rida (förklarar sen) och då ska jag följa med så ;) Hejdååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0