jääääätteförlåt!!

NU ska jag blogga!! I helgen (innan skolan började igen) så i lördags tog vi en runda och jag körde Goliat och Alva (försökte hinna med) nä skoja bara men hon red och när vi (Goliat och jag) travar då måste Alva och Strumpan GALOPPERA för att hänga med! Så pigg och glad är han!! Men det gick bra i allafall. I söndags åkte vi till ridhuset med Strumpan för jag skulle rida lite på henne och testa lite för på lördag (nästa helg) ska jag tävla!! Kul! Jag ska hoppa 60 cm det gick rätt bra i söndags men det var en sväng jag hakade upp mig på.. men nu efteråt tycker jag  att det gick bra ändå. Jag är rätt nervös för tävlingen... 
 
I måndags red mamma så vi åkte bara dit och plocka in dom och borsta lite och så. Goliat mådde bra och så ;) Det var lite jobbigt att börja skolan igen, jobbigt att gå upp och så... 
 
 
xoxo Ebba ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0