21/11-13

Tja! gårdagen var bra. Allt var som vanligt ;) Vi var ensamma hemme igår kväll så vi åkte med Frida till stallet, allt gick bra där. Och vi pluggade typ hela kvällen ;) Ja inget speciellt hände..
 
Idag är det dansuppvisning, det är musikal, vi ska inte vara med i utan vara typ före. Men klockan 17.00 är det genrep sen 18.00 är det uppvisning. Det är synd för jag missar ridningen!! :( Jag hade hunnit om jag skyndade mig jättemycket och jag fick en häst som redan var i ordning. Men 1 jag orkar inte stressa så mycket. 2. jag får ändå rida igen nån gång ;) 3. Alva hade fått ta stallet helt själv då, inte så kul för henne... Så jag hoppar över den lektionen, är i skolan nu på EPT och har pluggat så mycke jag kan så passar på att blogga nu. Men vi hörs sen. Kram ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0