21/5-13

Tjabba! I söndags var jag ute med Alva hon tog lite kort på mig och Goliat med sin nya kamera. Det gick rätt så bra.. åt bara liiiiiiiiiiiiiiite för mycket gräs... synd att det inte var så mkt sol..men gick bra ändå! Jag gled av en gång när jag inte fick upp huvet haha.. Det kommer bilder nån gång när jag lyckats få dom till datorn.. Igår skulle jag till omberg med skolan, inte världens bästa dagval! Vi skulle vara där hela dan men var typ bara halva för det spöregna nästan hela dan sen började det åska och  den var jättenära för det lät samtidigt som blixten kom. Och just då var vi på guidad tur runt omberg och guiden tvingade ut oss på ett öppet fält inte snällt!!! Trodde att jag skulle dö men som tur var gjorde jag inte det... Men det var jättejätte läskigt!! Men aja både jag och hästarna överlevde så det var ingen fara. Idag har dagen varit normal regnat lite bara. Alva mamma och jag ska snart åka sen ska mamma och Alva till mjölby och rida Strumpan ska med me. Kul! Får väl vara hemma och göra läxor...(suk*) aja vi får se...
 
kram!<3 hejdååååå!
 
 
ps: mamma fyller år imorgon grattis grattis i förskott!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0