2013-05-16

Hej! Nu kollar jag på Eurovision song contest just nu Israel, inte jättebra... Har varit och ridit mamma red med och Alva och Ella hängde på också. red i ravinen. Det gick riktigt bra bockade bara en gång, var när vi galopperade i uppförsbacke. Men jag satt kvar. Vi träffade Frida oxå. Skolan har varit bra fick reda på nationellt prov i matte, är jätte nöjd! För att få A var man tvungen att ha minst 100 poäng. Gissa vad jag hade! 101 poäng!!! WOW!  Men det betyder ju inte att jag får A i betyget... Aja jag är supernöjd! Igår var jag och red i Mjölby. Var först inte uppskriven på listan..men vi (jag, mamma och ridläraren) kom fram till att jag skulle ha Dizney (en häst jag inte ridit) ja då blev jag ju lite nervös för vi skulle rida ut oxå men det var ju ändå kul. Men sen när jag kom in i ridhuset och skulle hoppa upp så kommer Fia (en annan ridlärare) och säger att jag ska ta Casper i stället. Jaha tänkte jag men jag vill ju rida Dizney :( men jaja jag tar ju Casper i alla fall som jag blir tillsagd. Men det går ändå riktigt bra han är bara lite seg.. även ute. Men sen efteråt kommer jag ju på ja det var rätt bra att jag tog han eftersom det redan var två nya små busiga hästar med så att det blev lite lugnare. Jaja jag är ändå nöjd! 
 
Imorgon ska jag till skolan (som vanligt) sen dansar jag efter. Sedan brottom till ridningen i mjölby. Sen duscha fort och sen på kalas till Selma så det blir jobbigt... jaja löser nog det.. kram kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0