TÄVLING!

Hej! Idag har jag tävlat,hoppning. Det gick bra. Jag hoppade 50cm med Goliat han var väldigt seg idag kunde inte ens få galopp när jag körde, fast på framridningen gick det bra men han var nog inte på humör idag... Men han slängde av mig två gånger på framridningen. Första gången ramlade jag på huvudet, det gjorde lite ont.. Andra gången på sidan. Sedan när jag skulle hoppa en tredje gång så hamnade jag framför sadeln men mamma sa att jag skulle driva på då gjorde jag det. Haha lite skumpigt utan stigbyglar och framför sadeln. men sista gången på det hindret gick det bra. Men sen när detväl var dags så var han jätteseg och kom knappt över det blev verkligen helikopter hopp... Men jafred felfritt och fick en rosett. Valde en röd! Men dt var helt fantastiskt att strumpan och Goliat kunde stå brevid varandra i transporten utan att äta uppvarandra. De skötte sig jättebra. Sen när det var strumpans tur så var hon helt galen! På framridningen höll hon på och bocka och så... Men Alva satt kvar sen hoppade hon bara 60cmfast honskulle hoppa 70 men när strumpan väl fick börja hoppa gick det jättebra!! 
 
Kram kram! 
 
 
Ps: det är skönt med påsklov nu!!!!!!!! :) 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0