Förlååååt!!!!

Hej jag vet dålig uppdatering... Men här kommer min förra vecka :) 
 
Förra veckan: 
 
Måndag:  jag gjorde inget särskilt gick i skolan och åkte sen till stallet och tog in hästarna. Men jag red inte. Det var så dåligt väder. 
 
Tisdag:  jag gick i skolan fullt upp! Jag gjorde muntligt matteprov det gick bra :) 
 
Onsdag: det var kort dag skönt! Sen åkte vi till stallet jag hade tänkt ta med Goliat till ridningen men det gick inte för det var mycket snö så jag lånade Isse det gick lika bra det. Vi hoppade bana ;) 
 
Torsdag: jag  var i skolan som vanligt  sen åkte  jag till Mjölby med  Alva och strumpan  jag red Isse. Det gick bra. 
 
Fredag: jag gick i skolan det var som vanligt inget annorlunda!Sen dansade jag. Det gick bra och vi åkte till hästarna och tog in dom! 
 
 
Kram kram<33
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0