ridläger vecka 26

Hej skrev ett inlägg för inte alls länge sen men det blev tydligen inte publicerat av nån konstig anledning... jaja strunt samma! Den här veckan har jag varit på ridläger i Mjölby. Det var kul. I måndags hade jag först lite känna på för att jag hade en ny häst som jag inte ridit innan och han var STOR häst... Liite nervöst... Men ja. Sen på eftermiddagen hade vi sitsträning. Det gick bra. På tisdagen red vi ut och hoppade. Då skulle jag ha Teddy, den stora hästen, men han var för stor så då fick jag byta till en lugnare stor häst, Troja. Då gick det bra att hoppa bara att hon hoppade ovanligt stort för mig. På onsdagen hade vi markarnbete på förmiddagen då fick jag ha en mindre häst och dressyr på eftermiddagen och då hade jag Teddy. På torsdagen red vi ut en lång tur i ca. 2 timmar. Det gick bra. Då hade jag Isse och han klarade jag av ;) Och teori på eftermiddan. Då sov vi även över till fredagen. Guud vad trött jag var då. Vi hade lite lekar på kvällen. Det var kul. På fredagen hoppade vi på sjunnings och visade upp vad vi lärt oss, jag hade Isse. Det gick bra förutom att han var seg... Jag är super nöjd med hela veckan! Vi hade teori alla dagar också utan på fredagen ;)
 
kram kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0