Kolmården!

Hej! Idag var jag på kolmården med skolan. Vi åkte direkt på morgonen och var framme ungefär elva vid kolmården. Då åt vi hamburgare innan vi gick in. Sen när vi gick in började vi kolla på dom olika djuren. vi såg bland annat apor,    elefant, vild hund, björn, kamel, davidshjort, järv, lejon, zebra, snöleopard, lama, vattenbock och varg m.m. Vi kollade även på den nya delfinshowen som fick premiär för inte alls länge sen. Den var super bra! Rekomenderar den starkt. Vi åkte även en linbana det var lite läskigt för den vajade lite. Jag snurrade på ett choklad hjul, gick inte så bra... Jag köpte en nyckelring, det var det ända jag köpte.  Det var typ allt jag hade att säga om denna dag!!
 
Hejdåå!!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0