Repgrimma med Goliat!

Hej! Idag åkte jag till Ingela i Hålan ( där Alva har ridläger) Det var repgrimma på schemat idag och jag ville vara med och det fick jag. Han blev nog rätt glad att få komma till ett nytt ställe, och han fick en box brevid massa mat så det försökte han ta hela tiden. Som tur var lyckades han inte... Det gick bra på lektionen han lyssnade bra på mig. Det var bara en gång han blev skit arg på mig och nästan sprang på mig men det gick bra. I slutet körde vi en liten bana också den gick bra. Jag är supernöjd!! Jag tror inte att han ville åka hem sen efter lektionen för han ville inte gå på lämmen riktigt.. Men han gav sig efter en liten stund det var inte något längre strul!! :) Efter lektionen fick vi lite fika, mackor och sen muffin, GOTT!!!!

 

 

Sen vid halv sju ska jag ut en runda på berget med Ella. Det blir kul. Sitter och slöar i soffan med Selma och glor på tv. Nej nu orkar jag inte skriva mer vi hörs senare. Hejdååååå!!! ;) :)

 

 

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Hihi så himla söt liten ponny! Vad kul att lektionen gick bra! Kram!

Svar: Tack så mycket, ja han är jättesöt men han är rund som en tunna på sommaren och äter hela tiden! haha!!
Ebba

2013-07-10 @ 22:06:25
URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0