Hejjjjjjjjjjjj

Hej! Var ute en stund hos åsnorna nu och dom blev såå glada, jag borstade lite och så och mysde med dom så fort jag satte mig ner så kom dom fram till mig och bara stod med mulen mot min kind. Dom var såå söta! Älskar dom! Sen när jag skulle gå hem så bara stod dom vid grinden och ropade efter mig! Jag tyckte så synd om dom men jag var tvungen att gå ju! 
 
 
 
I EFTERMIDDAG ska jag ta hem Goliat hit så ska jag köra honom lite för Alva är hos Ingela på ridläger i Hålan, hon är där med Strumpan så hoppas hon får det bra där!! Goliat blir nog glad av att få köra lite men Ior blir nog lite avundsjuk igen.. hahah han är så söt!!
 
 
 
xoxo Ebba
 
Det är mat nu ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0