mycket plugg!!

Hej! Förlåt för dålig uppdatering. Jag har varit i fjällen en vecka nu eller åkte förra söndan och kom hem nu i söndas det var roligt där vi åkte massa skidor, åkte både utför och på längden :) Men sen har jag glömt bort att blogga... Men jag missade tyvärr två hopplektioner den veckan, våran hoppgrupp och vanliga ridpasset som dom skulle hoppa på :( Aja men ska rida idag i alla fall :) Skolan har väl varit okej, men när jag kom tillbaka så fick jag reda på att det varit TVÅ prov fått bara reda på ett, jobbigt! Så ska gära ett nu på fredag ett sen på tisdag, sen ska vi ha ett till på fredag!! Som jag måste plugga ihjäl mig till, båda på fredag är religon (inte mitt bästa ämne...) Och engelska läxa och franska glosor...hjälp! Och nästa vecka börjar nationella prov med...hur ska detta gå?? :O Men i kväll ska jag i alla fall få slappna av lite för jag ska rida ;) Men jag slutade tidigt idag så blev plugg hela eftermiddagen. Men ja nu har jag nog skrivit allt som är vettigt att skriva så puss :)
 
nationella prov
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0