10 februari 2013

Hej! förra lördagen, den 2 februari, kom Goliat till Alvastra, jag ska nu ha han i ett år, om jag inte blir för lång... Så kul! Han är jättesnäll har nu börjat känna sig hemma. Har ridit ut på han två gånger och i förr går var jag i ridhuset med han. Han var jättepigg och glad! försökte få av mig ett par gånger haha. Jag red dressyr gjorde bland annat skänkelvikning och att få han ställd och så. Han är snäll att hålla på med och att fånga i hagen.  Idag ska jag nog rida ut lite tror jag. I onsdags var jag och red, red dressyr, jag hade Isse.Det gick bra. I torsdags var jag på hoppgrupp, hade isse då med. 
 
Vi hörs<3

Kommentarer
Postat av: julia ignell

hej, saknar dig!<3

Svar: Hej! Saknar dig med! <3
Ebba

2013-02-12 @ 19:49:34
URL: http://juliaignell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0