14-15 augusti

Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag vaknade inte fören vid tio sen skulle Alva åka och rida typ vid 11 jag följde så klart med, men red inte själv eftersom Åsa, (hon som äger stallet) bett att få låna Goliat så typ hennes barn kunde rida. Det fick hon såklart och det skulle hon göra på förmiddagen. Då red inte jag. Men i alla fall så red Alva och sen åkte vi hem och åt lite korv. Sen vid typ två åkte vi in till Mjölby för att handla lite grejer till skolstarten.  Jag köpte bl.a. en almenacka, en keps nya gympa skor m.m. (bilder kommer.) Och sen åkte vi direkt till ridskolan för ridningen började igår för min del. Jag fick rida Meja, det var dressyr och hon var rätt pigg om man säger så, haha. Det tog ett tag att få henne lugn men i slutet gick hon riktigt fint emellanåt. Så jag är nöjd! men efteråt bara rann det svett..
 
Meja!!!(gammal bild)
Alva tog en ny blid på mig och Meja igår.
 
Ska snart åka till stallet, Alva ska rida (jag med om jag får tag i honom igår ville han inte..) Det blir nog banan. Sen i eftermiddag har jag inga planer.. fårse då men jag skriver sen i eftermiddag eller någon annan tid.. kram kram!!<3
 
Goliat<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0