Torsdag 25/4-2013

Hej! Väntar nu på bussen, idag blir det att prata engelska mycket! Eller ja i två minuter ska två och två prata med varandra eftersom det är en del av nationella provet i engelska. Har redan haft läsförståelse och hörövning sen ska vi bara ha ett till prov i engelska som blir imorgon och sedan nästa vecka är det samhällskunskap... Aja sen är alla nationella prov slut, sköönt! Men igår red jag, hade Goliat. Vi hoppade det gick bra men han har ju inga muskler så det blir ju att han trycker sig inåt och då klarar inte min skänkel att trycka ut honom och då blir linjen jätte sne och det är inte så bra så det får vi öva på, och bygga upp hans muskler. Men annars gick det bra. Fårse om det blir nån ridning idag Alva vill ju det men jag har rätt mycket läxor och ja... Vi får se i alla fall. Men ni kan gärna kolla in min video blogg: www.minavideor.bloggplatsen.se 
 
Nu kom bussen så hejdååå! Kram kram <333
Toooootte!!!<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0