trött nu!

Hejj. Igår gick det bra att rida. Jag red L-P det gick bra, han hängde me hyfsat. Men hoppade in i ett träd när han blev helt livrädd för en dam och en hund som stod inne i buskarna som varken jag eller han såg och så började hon prata med mig där vi blev helt livrädda dumma tant!!! så kan man väll inte göra?? :O
Men idag har jag varit på tävling och kollade när Alva red dressyr CR. Det gick bra, men hon glömde serpentinerna så hon trodde att hon fick jätte dåligt men hon fick 52,?% jättebra jue! hon fick rosett!! Läs mer på www.keimostanja.blogg.se men har precis kommit hem från Erica. Har varit på kalas. Jättekul! vi åkte till en skog där vi grillade korv och marsmellows (stavning) körde lite lekar m.m.
men är jättetrött nu. Och måste plugga till imorgon. så vi HÖRS!!
 
 
kram kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0