hinner ju aldrig blogga! :(

Hejj.
 
Torsdag:
 

I torsdags gjorde jag inte mycket, jag gick i skolan till kvart över tre. Sen kom jag hem och bara slappa. var sååå trött.. Men skoldan var bra. hade bland annat, idrott (just det var inte så kul) men hade också matte (som jag gillar) svenska, inte så kul, med mer. VAr lite jobbigt med sån lång dag... men det är ju helg nu i af. 
 
 
Fredag:
 
Jag gick till tio över två. skön dag, inte så jobbiga ämnen, vi hade bland annat svenska, språk, engelska med mer. skönt att inte sluta så sent, bara att ladda upp till tonår sen på kvällen. Det är jättekul, man gör lite olika saker där. Vi lagade t.ex. tacos igår. Men det var skoj. Åkte hem ca: halv 12 igår så det blev lite sent.  Så är ganska trött idag. haha
 
Idag: 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, är lite trött sen igår. Men klockan 2 kommer Alvas kompis Amanda och ska testa rida Strumpan, så då tar Alva Otto och jag hänger med och tar Lill-prinsen, och mamma rider Mira. Det blir kul, ska rida en tur på berget. Det blir kul, har precis åkt med pappa och hämtat kött från våran konstiga tjur som vi var tvungna att slakta. Det luktade inte direkt så gott i bilen på vägen hem... men nu håller mamma och pappa på med köttet. Jättefint väder ute. Sitter nu med solen i ryggen och lyssnar på Don´t stop me now med Queen. Jättebra! och skönt! Nu är det ju nästan som sommar kan inte tro att det är september! Hoppas att ni också har bra väder, och att det håller i sig tills vi ska rida! Blir super kul! Men jag har inget mer att skriva...
 
 
XOXO EBBA!
 


bjuder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0