ridning idag

Idag ska jag rida! Men inte på vilken häst som helst...utan STRUMPAN!! Ska få rida Strumpan idag! Åker klockan 6 till stallet så vi har ridhuset klockan 7. Ska bli superkul! Ser fram emot det! Ska testa hoppa lite för på söndag ska jag vara med påhopptävling med Strumpan!! WOW!! Men jag ska bara hoppa 40 cm så jag kan trava över men ändå!! Tänk att Alva låter mig göra det. Ska bli såå kul, men idag ska jag göra i ordning henne helt sjölv, hjälp!!! Men tur att jag inte ska lasta själv för då hade det aldrig gått! haha men ja vi får se hur det går. Men jag tror faktiskt det kommer gå bra :) Måste gå och plugga till engelska provet imorgon. Så vi hörs, kram kram<33
 
Söööööötnos<333
Sköt dig på söndag, busunge!!<3
 
xoxo Ebba

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jättefin blogg :D
Skulle betyda jättemycket om du kunde slänga in någon fråga i min frågestund jag har.

Kraaam! ♥

Svar: Javisst kan jag nog göra :)
Ebba

2012-11-08 @ 19:41:17
URL: http://itsmickis.blogg.se
Postat av: Mickis

Nu är svaren från frågestunden uppe på bloggen! :D ♥

Svar: okej :)
Ebba

2012-11-11 @ 15:40:19
URL: http://itsmickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0