Tjaa!<3

Hoppas ni haft en bra dag i all den sköna solen!
Älskar den.
Men min dag var kort idag, skönt, men det började med ute gympa, och sen blev det massa snack om kroppen, höll på att somna var så himla trött och orka inte lyssna så bra men hoppas det gick in nått...
Och ja sen åt och sista lektionen var också bara kroppen, lite tråkigt! KUnde ju ha gjort nått annant också! Eller?
Och jag vet inte vad jag ska skriva....jag vet detta är världens tråkigaste blogg!! Snälla ge tips på hur jag kan göra den roligare! Snälla
Sen ska jag, pappa och Bea på hundkurs, undra hur det går.
Men vi hörs hejdå på er!!<3
haha hon gillar att åka traktor!!

Kommentarer
Postat av: alva

skriv inte så låånga tråkiga inlägg...

2012-05-02 @ 22:14:44
URL: http://hastalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0