Sommaren är här!

Hej. Gud vad sköna dagarna är nu, så varma. Ja nu kom jag från mat bordet och jag fryser. Det är för att jag hoppade i poolen nu innan och det känndes som om det var typ minus!! Men det var faktiskt 15,5 grader. Okej inte jätte varmt då, men jaja.
Men min dag började jag med att åka till skönatorpet, där gick vi tipspromenad. (brukar vi göra varje sön.) Ja och sen kom jag hem och satte mig framför tv:n och sen fick jag lust att hoppa i vår pool. Då frågade jag Alva om hon skulle med, och det skulle hon men då fick jag vänta i en kvart innan hon kom. Och då hoppade jag i utan att ha känt på vattnet. Kallt!! Men sen simmade jag lite å så. Sen frös jag nästa ihjäl.
Men detta är så tråkigt!<3 Så det är lika bra jag går nu.
kram kram<333

GOOGLE BILDER!!! ↓


Längtar!!! kram<3
Veckans låt ↓
hääär!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0