Norrköping horse show!

Hej.
Igår var jag i Norrköping horse show! Jätte kul! Jag gick upp halv sju och gjorde mig i ordning, sen åkte jag till stallet, för det var där vi skulle träffas. När alla kommit, åkte vi dit. Det var jag, Jenny, Vilma och Johanna. Vi gick i lite affärer fast dom flesta var stängda, sen kolla vi lite på tävlingen, vi gick runt lite och så. Sen efter ett tag så fick vi gå in i ett "tält" eller ja det var ett hus eller nått. Men där inne så gjorde vi "provet", det var i två delar och man fick 20 minuter på sig på varje del. Det gick ganska bra tycker jag, vi kom delad tia, av 15 lag. Sen när vi hade haft prisutdelning så gick vi runt i affärerna (alla hade öppnat då) och kollade lite, jag köpte inget. Sen samlades alla igen och vi kollade på tävlingen, den var jätte bra och det fanns massor av fina hästar! Jag gillade INTE bänken på läktaren, den var sten hård!!! AJJJ!! Sen när alla var lite lagom trötta så åkte vi och åt på mc donalds, jag tog en mc feast. Vi gick och köpte godis också. GOTT!
Sen när jag kom hem var jag jätte trött och då orkade jag inte blogga.

Idag ska jag nog inte göra nått speciellt men vi får se. Puss och kram!<33333
Tog tyvärr inga bilder, för min mobil var konstig! :'( Men här kommer en från hemsidan :)

fler bilder här!
Kram, vi får nöja oss med den!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul, jag hade tänkt åka till Norrköping Horse Show och tävla med min ena häst, men det ligger så långt bort ifrån var jag bor, så ska åka till en tävling närmare där jag bor idag :)

2012-05-20 @ 09:30:43
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: jennifer

okejokej, det var ju roligt:)



tack så mycket!

2012-05-20 @ 13:47:36
URL: http://jennifeerfredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0