Mona<3

Hejj. Idag så var jag i skolan, jag gick till kl. 3 Jobbigt! Men ja det börja med matte och svenska, sen hade vi eng och kroppen TRÅKIGT!!!!!!!!! Ja sen hade vi ev. Det var det ända roliga typ, haha
Men ja jag kan ju sammanfatta det så här: Det var en lång och ganska tråkig dag i skolan idag!
Men efter skolan blev det roligare, då åkte jag och red. Det var hoppning på schemat. Jag fick Mona och behövde inte göra i ordning henne :(
Synd, det är ju roligt! Men idag hade vi ett annat bett ett skarpare, så det gick bättre än förra gången jag hoppade på henne, så jag är nöjd med henne! Men hon vägrade på ett hinder, när jag hoppade banan så hade vi hoppat alla hinder och så, sen kom en väg vi inte hoppat innan och så hade jag dålig kontroll och allt gick fort och dålig väg m.m. så hon vägrade. :-/ Men jag är ändå super nöjd med ridningen idag. Men jag har inget mer att säga, puss å kram<33
//Ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! :D hoppas du följer min blogg :-D

2012-05-07 @ 20:49:55
Postat av: Sofia Eriksson - TÄVLINGAR!

Tack så mycket! :D

2012-05-08 @ 15:15:28
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0