Kom hem från stallet.

Tja tja!<3 Jag kom nyss hem från stallet. Det var tur att jag åkte dit, annars hade inget hänt idag och det hade varit tråkigt! Vi tog in alla hästarna idag, för Alva skulle köra frihetsdressyr så då red jag i paddocken. Men det gick inte så bra, för han ville inte va själv så han försökte hela tiden gå till Strumpan, men hon skulle ju inte bli störd av Lill-Prinsen! Men till slut fick jag in han i paddocken, men då ville han inte göra nått. Jag gick ut igen  och när jag gjorde det så blev han rädd för nått (tror jag) för han började galoppera, så jag var nära på att ramla av. :( Jag red barbacka. Sen ledde jag in han i boxen för att inte va i vägen och så kollade jag lite på Alva sen var hon klar så vi släppte ut hästarna, mockade (gjorde Alva) och sopade stallgången. Men jag vet inte hur det gick för Alva. Det får ni läsa på hennes blogg. Men nu har jag inget mer att säga. För det har inte hänt nått mer och kommer nog inte göra idag heller ;) Men om det händer nått intressant så BLOGGAR jag!!! Puss å kram!<33333
//Ebba

gulle!<3

snuttan!<3

sötnos!<3

Kommentarer
Postat av: alva

snuttprutt

2012-05-18 @ 13:52:12
URL: http://hastalva.blogg.se/
Postat av: Marina

Bloglovin byte ?

2012-05-18 @ 17:03:44
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0