Hejsvejsssss

Kortis dag! Gick i skolan till typ halv två. Sen åkte jag hem, hemma gjorde jag inget, bara slappa och kela med lilla totte som höll på att dö, så kelig var han! Efter en stund kom Axel hem och hade jobbat färdigt med pappa, då tyckte vi att det var dags att hoppa i poolen. Jag vet inte hur många grader det var, för vår termometer har gått sönder men lite kallt var det! brr.
Idag blev det att gå upp tidigt också, för min brorsa Anton fyller år. Grattis grattis Anton!!
Snart ska jag gå och äta sen blir det att åka med Bea på hundkurs, tror vi skulle va på omberg idag det blir skojj.
Och imorgon ska jag TÄVLA. Jippie är så nervös!
Hoppas det går bra! Jag ska hoppa 40 cm med Mona. Men jag skriver mer om det i morgon
Puss å kram!<33

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas tävlingen gårbra :)

2012-05-16 @ 18:38:06
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

<3

vad har du gjort i dag då?

2012-05-16 @ 19:14:51
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0