Hejj.

Tjabba. Jag mår bra igen! Eller ja, jag har lite ont i huvudet men jag kan nog gå i skolan imorn i alla fall, om det inte blir värre förstås. Men det tror jag inte. Men det har inte hänt särskilt mycket, eller jo igår kom vår kusin Axel hit för han ska praoa (stavning?) hos min pappa dom kommande tre dagarna. Kul. Men jag har inte gjort särskilt mkt, bara legat i soffan och kollat på tv för att bli bättre. Men idag så badade jag faktiskt så jag är nog frisk. Anton sa att det var 22 grader i vattnet, men det tror jag inte på för det var ju 18 mitt på dan så nja tror inte det! Och det kändes inte som det heller. Men jag vet inte, jag kolla inte. Men nu känner jag nästan inte mina tår, men dom har börjat tina. Har inget intressant att skriva.
Puss och kram, skolan imorn :(
<33
saknar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0