Nytt inlägg

Hejsan nu har jag äntligen tid. Jag har haft ganska mycket fullt upp, och är ganska trött men nu måste jag uppd.
Men igår var min dag som vanligt i skolan, å sen följde jag med Selma hem, erica var också med. Sen gjorde vi allt möjligt, och vi sov över där, mamma kom och hämtade mig kl. 2. Och jag var hemma en liten stund. Vid 3 sen åkte jag till stallet och var med på en teori lektion som heter "Vi i stallet" Jätte roligt. Nu äntligen har jag kommit hem, och tänk! Sen är det 1:a April imorgon. Herregud vad det går fort nu för tiden.
Men jag tror inte jag har så mkt mer att berätta om.. men det kommer en ny header jag vet att den jag har inte funkar. :( Konstigt!
Men kram på er då.
//Ebba<3

såå söta!!<3<3
Ps: Glöm INTE djurtävlingen. Snälla anmäl er!!<3
Alla som är med får en länk till sin blogg/hemsida, vinnaren får det i 5 inlägg. Var med!!
Tryck här för att komma till inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0