Min ridning

Nu kommer min ridning. Det gick mkt bättre idag än igår. Han var snäll att hämta i hagen, han sprang inte iväg :) Och sen var han väll ganska snäll att hålla på med men han höll på att försöka gräva till kina och "sparka" med framhovarna, det gillar jag inte! Och så. När jag sen skulle gå till ridhuset, så skulle inte han det.. han försökte gå till hagen, men det var ju inte dit vi skulle! Blixten är du trött på att bli riden? Och sen när vi väl kom in i ridhuset så var han ganska koncentrerad, men jätte seg på att ställa, det ville han inte! Men det gick mkt bättre än igår :) Och så sen var han snäll att göra i ordning efter, och hade brottom ut i hagen, men tog det lungt och väntade tills jag släppt han. Det var snällt så det gick också bra :) :D Efter jag släppt ut han så mockade jag, fyllde vattenhinken, och la in hans kvällsmat. Sen var det skönt att få åka hem, var trött som bara den. Det är jag fortfarande men är lite piggar sen duschen som var varm och skön. Men nu kommer nackdelen, det är söndag idag vilket betyder SKOLA imorgon, gud vad tråkigt och jobbigt!! Men en till sak händer innan det, det är PONNYAKUTEN!! Det är så roligt! Men ja nu ska jag gå och slänga mig i soffan och bara tagga tills dess.    Jag är så trött. Men kramkram, ses puss och hejdå <3<3<3

Är du trött på att bli riden hela tiden? Du vill ju bara gå i hagen hela tiden!! BUSUNGE!!

Länge sen jag red dig, det får bli snart killen<3<3


Kommentarer
Postat av: sofia, foto ♡ vardag

Nu är vinnarna i veckans blogg utsedda!

Om du inte vann, anmäl dig till den nya omgången :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html#comment

2012-03-11 @ 19:33:44
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Postat av: kajsa

Härligt att det gick bättre än igår :) ♥

2012-03-11 @ 21:58:03
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0