Lite frågor :)

Hejsan, jag har lite frågor till er som jag gärna vill att ni svarar på :) Det skulle va kul om ni gjorde det.

Gillar du bloggen?

Vad vill du att jag ska skriva om?

Ska det vara mer av nått t.ex. tävlingar?

Är det nått ni undrar över t.ex. vem jag är?

Vem är du?

Jag tror att det var alla frågor :)

Jag tänkte också ha en ny tävling :). Jag vet inte riktigt vad den ska heta.. men den går till såhär:
Man ska skicka in en bild på sitt husdjur (eller ja bara ett riktigt gulligt djur) Man får inte ta en bild från google!! Antingen kan du lägga upp den på din blogg och länka mig, eller så kan du skicka ett mejl till den här adressen → [email protected]
kram kram kommer snart en bild till den tävlingen med förklaringar :) puss
ps: det kan vara med dig på elr nån annan om du vill :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

SV; Okej :) nej det är inte försent ;)

2012-03-28 @ 15:51:10
URL: http://matildathorud.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0